Головна

 

" Вода, яку ти чіпаєш, це остання, що витекла і перша, що прибуває. Так і з часом.

Леонардо да Вінчі "

 

КП ВКГ “Бориспільводоканал” звертає увагу на те, що надавати показники лічильників холодної води за телефонами відділу збуту послуг підприємства та мобільним телефоном дільничного контролера потрібно один раз на місяць з 5-го по 25-е число

Згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 № 1747, зареєстрованим у Мін’юсті 01.11.2016 за № 1417/29547 для лічильників води установлено міжповірочний інтервал 4 роки

Роз’яснення: хто оплачує воду, яка витрачається на полив клумб та газонів у дворі багатоповерхового будинку в розділі “Всі новини”

 


Періодична повірка засобів обліку води

Враховуючи чисельні звернення мешканців міста стосовно законності вимог проведення періодичної повірки розподільчих лічильників холодної води пояснюємо наступне.
Статтею 17 Закону України “Про метрологію і метрологічну діяльність” “Повірка засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації передбачено:
1. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту…
2. Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності…”

Шановні мешканці міста – споживачі послуг КП ВКГ ''Бориспільводоканал''

Згідно Закону України “Про житлово-комунальні послуги” від 09.11.2017 р. № 2189 – VIII Споживач зобов’язаний укласти договір про надання послуг, підготований Виконавцем на основі Типового договору.

У разі відмови споживача від укладення договору, Виконавець має право відключити послуги.

Укласти договір можна у приміщенні відділу збуту послуг за адресою вул.Бежівка, 10, кабінет № 2 (перша будівля від воріт) у будні з 8:00 до 17:00.

Договір укладається з власником квартири/нежитлового приміщення. Власник при собі повинен мати паспорт та ІПН – код. Якщо власник не має можливості з’явитись особисто у відділ збуту послуг, то хтось із членів сім’ї може підійти з паспортом та ІПН кодом власника, отримати два примірника договору, для того, щоб власник вдома його підписав. Після цього один підписаний примірник договору надається у відділ збуту послуг разом з паспортом та ІПН кодом власника для звіряння підпису з оригіналом.

Одинокі громадяни похилого віку можуть зателефонувати своєму дільничному контролеру і домовитись про укладення договору вдома.

Шановні споживачі

КП ВКГ “Бориспільводоканал” повідомляє Вас про те, що щомісячно знімати та надавати показники квартирних лічильників холодної води у відділ збуту послуг підприємства – це обов`язок споживача.

Звертаємо Вашу увагу на те, що надавати показники квартирних лічильників холодної води можна один раз на місяць одним із способів:

1. При оплаті за послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення у відділеннях банків чи онлайн-платежів (крім АТ “Укрпошта”).

2. В особистому кабінеті з 5-го числа кожного місяця по передостанній робочий день місяця.

3. За телефонами відділу збуту послуг, вказаними у квитанції (6-68-61 та 5-54-50) з 5-го по 25-е число кожного місяця.

4. За мобільним телефоном дільничного контролера з 5-го по 25-е число кожного місяця.

Не надавайте показники лічильників кілька разів на місяць, бо це призводить до подвійних нарахувань за послуги та фіктивних боргів.